positions-img

Vedoucí týmu odd. Stížností - Klienstké služby

Odpovědět

Co u nás budete dělat:

  • Vést menší tým pracovníků týmu Rozvoj klientských služeb
  • Pomáhat při administativních a správních činnostech v agendě stížností:

- zpracovávat odpovědi na stížnosti klientů
- evidovat a dokumentovat činnosti v oblasti stížností a ostatních klientských podání
- předkládat návrhy na úpravu bank. procesů a metodiky v návaznosti na agendu stížnosti
- komunikace v oblasti stížnosti v rámci fin. skupiny i s dozorujícími orgány

Co pro tuto práci potřebujete umět-znát-mít:

  • Praxi na obdobné pozici min 2 roky
  • Zkušenosti s vedením týmu jsou výhodou
  • Hledáte jednoduché cesty k řešení úkolů a nechybí Vám tah na branku
  • V práci je pro Vás číslo jedna klient, jeho potřeby a pozitivní přístup
  • Máte alespoň středoškolské vzdělání
  • Vyznáte se v problematice hypotečních úvěrů.

Co můžeme nabídnout:

  • Budete mít dobrý pocit z toho, že Vaše práce má smysl
  • Stanete se zaměstnancem banky, které se daří
  • Dostanete se do prostředí, ve kterém je radost pracovat – pracoviště Praha - Radlická
  • Dobré nápady se u nás opravdu realizují
  • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a až 3 dny zdravotního volna + další zajímavé benefity
  • Fungující a přátelský kolektiv, který v začátcích rád pomůže
  • Pozice je zástup za MD
Petra Kváčová

Kontakt

Petra Kváčová
Personální oddělení
Hypoteční banka, a.s.

Radlická 333 / 150
150 57 Praha, Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Proč?

Jít pracovat do Hypotečky znamená zase objevit radost z práce. Přátelský a přívětiví lidé jsou u nás realita, žádný reklamní slib. Přijďte se podívat na některou z našich poboček a uvidíte sami.